Functieomschrijving
Vacature : Management Assistent Legal
Aantal uur : 3, 4 of 5 dagen, al naar gelang je wensen en/of ambities
Locatie : Den Haag
Salarisindicatie : Max. € 4.197,- bruto per maand o.b.v. 40 uur
Secundair : Internetvergoeding, benodigdheden voor een thuiswerkplek, reiskosten-vergoeding, pensioen, werknemersverzekeringen, opleidingsmogelijkheden en een 13e maand
Thuiswerken : Ja, maximaal 1 dag per week
Werving & selectie : Contract bij onze opdrachtgever
De organisatie:
Dit advocatenkantoor in Den Haag is dé plek waar je als Management Assistent het verschil kunt ma-ken voor zowel cliënten als collega’s. Hier werk je in een professionele en grote organisatie die toch ‘klein’ aanvoelt om een hechte band met elkaar te hebben.
De werksfeer is informeel, betrokken en collegiaal. Persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaan-del. Je krijgt niet alleen training “on the job”, maar ook volop mogelijkheden voor verdere ontwikke-ling, zoals e-learning trainingen. Het kantoor ondersteunt jouw carrièrewensen, of je nu horizontaal of verticaal wilt groeien. Bij dit kantoor geldt het motto: als jij blij bent, zijn wij dat ook!
De functie:
Als Management Assistent sta je samen met je collega-assistenten je mannetje in een levendige om-geving, waar teamwork niet alleen betekent samen lunchen, maar ook regelmatig deelnemen aan teamuitjes. In deze functie ben jij de spil tussen cliënten, relaties en collega’s. Je bent verantwoorde-lijk voor het beheren van de agenda’s van advocaten en partners en ondersteunt hen bij het opstel-len van diverse documenten en dossiers.
Wat maakt deze baan speciaal?
Verbindende rol: Jij bent de schakel tussen collega’s en cliënten. Met jouw organisatorische talenten zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.
Proactief meedenken: Je denkt vooruit en hebt aan een half woord genoeg. Jouw input helpt de advocaten en partners om zich volledig op hun werk te kunnen fo-cussen.
Projectmanagement: Naast de dagelijkse taken organiseer je bijzondere projecten zoals events, reizen en andere speciale initiatieven.
Qua dagelijkse taken kun je o.a. denken aan het beheren van inkomende en uitgaande e-mails en correspondentie. Het redigeren van documenten en bewaken van termijnen. Onderhouden van con-tacten met externe partijen, zowel nationaal als internationaal, schriftelijk en telefonisch. En het or-ganiseren van zowel vergaderingen als interne en externe bijeenkomsten.
Wat biedt deze organisatie jou?
Hier is echt sprake van een hecht team waarin samenwerking en collegialiteit centraal staan. Hoewel je deel uitmaakt van een team, voer je je werkzaamheden zelfstandig uit en voel je je betrokken bij het team. Ook zijn er voldoende ontwikkelingsmogelijkheden.
Bij deze organisatie krijg je echt de kans om in een stimulerende omgeving te werken waar jouw bij-drage het verschil maakt. Met jouw organisatorische vaardigheden draag je bij aan het succes van het team en de tevredenheid van onze cliënten.
De ideale kandidaat / de ideale nieuwe collega:
Maakt graag het verschil, is betrokken, heeft gevoel voor humor en pakt werkzaamheden snel op. Is communicatief sterk, representatief en enthousiast. Is betrokken en houdt ervan om cliënten en collega’s te leren kennen.
Functie-eisen
Functie-eisen:
o Aantoonbare, relevante en aantoonbare ervaring als assistant;
o Uitstekende beheersing van de Nederlandse en goede kennis van de Engelse taal in woord en ge-schrift pré.
o Goede kennis van Office 365.
Arbeidsvoorwaarden
Wat verdient een Management Assistent Legal?
Bij onze opdrachtgever verdient een Management Assistent Legal maximaal € 4.197, – bruto per maand o.b.v. 40 uur per week. Daarnaast kennen zij een Internetvergoeding, benodigdheden voor een thuiswerkplek, reiskostenvergoeding, pensioen, werknemersverzekeringen, opleidingsmogelijk-heden en een 13e maand.
Bijzonderheden:
Onze opdrachtgever is uitstekend bereikbaar met het ov, fiets, scooter en/of te voet.
Vragen:
Voor meer informatie en/of vragen neem je contact met ons op via het telefoonnummer 0703388180.
M/V/X:
Iedereen wordt uitgenodigd om op deze vacature te reageren.
Procedure:
o Slabbers De Lange conformeert zich aan de NVP Sollicitatie Code.
o Slabbers De Lange werkt volgens het NBBU anti-discriminatie beleid.
o Referenties checken is onderdeel van de procedure.
o Een VOG, test en/of screening kan onderdeel uitmaken van de procedure.
o Op het moment dat je op deze functie reageert is onze privacystatement
(zie https://slabbersdelange.nl/privacyverklaring/) van toepassing.
Standplaats
Den Haag
Over de sollicitatieprocedure
Slabbers De Lange – the assistant company – is de vertrouwde naam voor assistants binnen het bedrijfsleven en de overheid. Slabbers De Lange is dé specialist op het gebied van: arbeidsbemiddeling, de Slabbers De Lange Secretariaatscan, assessment, training on the Job, coaching & outplacement.