Parttime Team Assistent / Secretaresse 16, 24 uur (O240158)

Functieomschrijving

Vacature : Team Assistent / Secretaresse
Aantal uur p/w : 16 of 24
: bij voorkeur de uren verdelen over meerdere dagen (in overleg)
Locatie : Den Haag
Salarisindicatie : Max. € 3.950,- o.b.v. 40 uur
Secundair : o.a. premievrij pensioen, 5% eindejaarsuitkering en tenminste 30
vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), laptop en telefoon
Thuiswerken : In overleg
Werving & Selectie : Direct contract bij organisatie

De organisatie:
Onze opdrachtgever is een maatschappelijk relevante stichting zonder winstoogmerk, waar alles gericht is op het behalen van resultaten in het zorgveld. De werksfeer is sociaal en informeel, en de collega’s zijn bevlogen en makkelijk benaderbaar. Het is een omgeving waarin bewegingsvrijheid en autonomie vanzelfsprekend zijn om je werk vorm te geven en uit te voeren, zowel inhoudelijk als met een goede werk-privébalans. De kernwaarden zijn zelfstandigheid, eigenaarschap, bevlogenheid, betrokkenheid en hart voor de zaak. Hier maak je niet alleen het verschil op kantoor, maar draag je indirect ook bij aan de samenleving.

Voor een van de leukste teams, bestaande uit zeven collega’s, zijn we op zoek naar een nieuwe assistent. In deze rol ben je de drijvende kracht achter de schermen, degene die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je houdt van een dynamische werkomgeving waarin geen dag hetzelfde is, en je vindt het leuk om collega’s te ondersteunen. Je bent georganiseerd, hebt oog voor detail en denkt altijd een stap vooruit.

De functie:
Deze functie is breed en afwisselend, en je zult er gegarandeerd blij van worden! Het team houdt zich bezig met het aanleveren en beheren van werkplekken, software en digitale tools. Ze zijn de IT-helden van kantoor, en de collega’s komen graag bij hen langs met hun vragen en verzoeken.

Je zorgt voor een vlotte dagelijkse gang van zaken door het uitvoeren van administratieve en secretariële taken, zoals het beheren van telefoon, e-mail en archivering. Je ontvangt collega’s van andere afdelingen op een gastvrije manier wanneer ze langskomen met een IT-vraag. Als echte netwerker onderhoud je contact met collega’s en leveranciers, en je documenteert diverse trajecten en informatiestromen.

Je houdt je bezig met het onderhouden van leverancierscontacten, het in kaart brengen van afspraken, contractbeheer en het bijhouden van verwerkersovereenkomsten. Ook beheer je de voorraad en bestellingen en help je mee bij het opstellen van status- en voortgangsrapportages. Daarnaast faciliteer, bereid je voor en organiseer je diverse evenementen, zoals trainingen en inloopsessies. Het redigeren van stukken en controleren van facturen behoren ook tot je taken, evenals het bijhouden van de planning voor diverse projecten.

Dit is een nieuwe functie, wat betekent dat je deze echt zelf kunt vormgeven. Er is volop ruimte om werkzaamheden naar je toe te trekken en op te pakken. Kortom, een veelzijdige en dynamische rol waarin je jouw talenten volledig kunt benutten!

De ideale kandidaat / de ideale nieuwe collega:
Is een echte spin in het web, de vraagbaak voor alles en iedereen. Is de persoon die onmisbaar is voor een soepel en prettig verloop van het proces, vaak zonder zelf onderdeel van het proces te zijn. Is een klant- en resultaatgericht teamspeler die snel kan schakelen. Werkt gestructureerd en denkt proactief mee en vooruit. Ambieert een parttime die je over meerdere dagen kunt verdelen.

Functie-eisen

o Relevante en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
o Uitstekende beheersing van de Nederlandse en goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
o Maximaal 10 jaar relevante/recente werkervaring;
o Goede kennis van het Office 365.

Arbeidsvoorwaarden

Wat verdient een Secretaresse / Team Assistent?
Bij onze opdrachtgever verdient een Secretaresse / Team Assistent max. € 3950,- bruto per maand o.b.v. 40 uur p/w, premievrij pensioen, 5% eindejaarsuitkering, laptop, telefoon en tenminste 30 vakantiedagen (o.b.v. fulltime). Uitgebreide kansen voor persoonlijke groei en leren, zowel in je dagelijks werk als door aanvullende opleidingen waar we tijd en budget voor beschikbaar stellen.

Bereikbaarheid:
Onze opdrachtgever heeft parkeermogelijkheid maar is goed bereikbaar met het ov, fiets, scooter en/of te voet.

Vragen:
Voor meer informatie en/of vragen neem je contact met ons op via het telefoonnummer 0703388180.

M/V/X:
Iedereen wordt uitgenodigd om op deze vacature te reageren.

Procedure:
o Slabbers De Lange conformeert zich aan de NVP Sollicitatie Code.
o Slabbers De Lange werkt volgens het NBBU anti-discriminatie beleid.
o Referenties checken is onderdeel van de procedure.
o Een VOG en/of screening kan onderdeel uitmaken van de procedure.
o Op het moment dat je op deze functie reageert is onze privacystatement
(zie https://slabbersdelange.nl/privacyverklaring/) van toepassing.

Standplaats

Leidschendam

Over de sollicitatieprocedure

Slabbers De Lange:
Slabbers De Lange – the assistant company – is de vertrouwde naam voor assistants binnen het bedrijfsleven en de overheid. Slabbers De Lange is dé specialist op het gebied van: arbeidsbemiddeling, de Slabbers De Lange Secretariaatscan, assessment, training on the Job, coaching & outplacement.

h

Vacature nummer

O240158
}

Uren per week

16/24

Bruto salaris o.b.v. 40 uur per week

€ 3950

Opleidingsniveau

MBO

Standplaats

Leidschendam

Meer informatie en/of vragen? Neem dan contact met ons op.

Share This