Functieomschrijving
Vacature : (Junior) Officemanager
Aantal uur p/w : 32-40 uur
Locatie : omgeving Leiden
Salarisindicatie : Max. € 3.250, bruto per maand o.b.v. 40 uur
Secundair : opleidingsmogelijkheden, vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioen
Werving & selectie : Jaarcontract bij organisatie, werving & selectie
De organisatie:
Onze opdrachtgever is een internationale, technische organisatie, met meerdere kantoren (worldwide). De sfeer binnen de organisatie is goed, mensen zijn betrokken en hebben hart voor de zaak. Samen werken ze aan succes en delen dit met elkaar. Wat leuk is, is dat we kunnen benoemen dat de general manager door het personeel is voorgedragen voor een leiderschapsprijs. Kijk, daar word je blij van.
De functie:
Jaren geleden hebben we hier de huidige officemanager mogen bemiddelen, hierdoor kunnen we je goed vertellen wat werken bij deze organisatie zo speciaal maakt. Het is een leuke en uitdagende functie en bestaat uit vier componenten, te weten de assisteren van de general manager en het team, facilitaire-, administratieve- en HR-werkzaamheden.
Je werkt ter ondersteuning van de general manager en het team. Je bent o.a. verantwoordelijk voor het beheren van de agenda, het maken van afspraken, opvragen en verzamelen van stukken. Je houdt de mailbox bij en pakt hier zo veel mogelijk acties uit op. Je ontvangt en begeleidt de bezoekers en neemt de telefoon aan. Je boekt hotels, vluchten, vervoer en visa. Mede organiseren van diverse events, zoals het kerstfeest en het personeelsuitje. Je houdt het relatiebeheersysteem bij. Verzorgt de voorbereiding en organisatie van bijeenkomsten. Waarbij je ongeveer 1 keer per maand de actiepunten noteert en bewaakt .
Op facilitair gebied onderhoud je de contacten met de verhuurder en de schoonmaakdienst, inplannen van de evaluatiegesprekken, opvragen en vergelijken van offertes. Het bijhouden van de voorraad en verzorgen van de bestellingen.
Administratieve werkzaamheden zoals het verwerken van declaraties en bijhouden van de kilometeradministratie.
Voor HR verzorg je ook de nodige werkzaamheden. Zoals de ondersteuning bij de on- en offboarding van de medewerkers, het verwerken van de ziek en herstelmeldingen. Coördineren van de te volgen opleidingen. Bijhouden van de urenregistratie en verwerken van mutaties.
De ideale kandidaat / de ideale nieuwe collega:
Is leergierig, vindt het leuk om nieuwe dingen te leren en is stressbestendig. Heeft gevoel voor humor en goede sociale vaardigheden.
Functie-eisen
o Heeft recente en relevante werkervaring als assistent op mbo 4-niveau;
o Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
o Goede kennis van Office-365.
Arbeidsvoorwaarden
Bij onze opdrachtgever verdient een (Junior) Officemanager maximaal € 3.250,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week. Opleidingsmogelijkheden, vakantiegeld, reiskostenvergoeding en pensioen.
Bereikbaarheid:
Onze opdrachtgever is goed bereikbaar met auto, fiets, scooter en te voet.
Vragen:
Voor meer informatie en/of vragen neem je contact met ons op via het telefoonnummer 0703388180.
M/V/X:
Iedereen wordt uitgenodigd om op deze vacature te reageren.
Procedure:
o Slabbers De Lange conformeert zich aan de NVP Sollicitatie Code.
o Slabbers De Lange werkt volgens het NBBU anti-discriminatie beleid.
o Referenties checken is onderdeel van de procedure.
o Een VOG en/of screening kan onderdeel uitmaken van de procedure.
o Op het moment dat je op deze functie reageert is onze privacystatement
(zie https://slabbersdelange.nl/privacyverklaring/) van toepassing.
Standplaats
Leiden
Over de sollicitatieprocedure
Slabbers De Lange – the assistant company – is de vertrouwde naam voor assistants binnen het bedrijfsleven en de overheid. Slabbers De Lange is dé specialist op het gebied van: arbeidsbemiddeling, de Slabbers De Lange Secretariaatscan, assessment, training on the Job, coaching & outplacement.