


Samenwerking secretaresse en manager: tips & praktijkvoorbeelden
De samenwerking tussen secretaresse en manager vormt het fundament van effectief office management. Een succesvolle werkrelatie begint bij het kunnen tijd opeisen en grenzen stellen, maar draait vooral om ervoor te zorgen dat jij en je manager dezelfde verwachtingen...
De onmisbare secretaresse: van stille kracht naar zichtbare waarde
Hoe creëer je een fijne werkomgeving voor jezelf? Dat is de vraag die ik in mijn blogs probeer te beantwoorden. Als onmisbare secretaresse verdien je de waardering die bij je rol past. Waar ik het eerder al had over tijd opeisen voor jezelf, omgaan met verwachtingen...
Effectiever werken als secretaresse: 3 praktische tips
Eerder schreef ik al hoe je als secretaresse door je tijd op te eisen een prettigere werkomgeving voor jezelf kan creëren. In deze blog deel ik 3 praktische tips om effectiever te werken als secretaresse. Tips die je helpen om meer regie te pakken, initiatief te tonen...
Het belang van een goede voorbereiding op het sollicitatiegesprek.
Door de jaren heen heb ik veel ondersteuners begeleid naar een nieuwe baan, door het vinden van leuke banen én deze dames en heren te begeleiden in hun sollicitatietrajecten. Graag deel ik mijn tips en tricks met jullie! Want weet dat je een groot deel van het...